Halaman

Jumaat, Januari 28, 2011

Retreat Exco & Staff ABIM Kelantan

Pada 21- 22 Januari 2011 telah diadakan Retreat untuk Staff dan juga pimpinan Angkatan Belia Islam Malaysia Negeri Kelantan (ABIM Kelantan ) bertempat di Pondok Tok Selehor, Darul Hanan Tumpat Kelantan.

Retreat ABIM Kelantan ini diadakan bagi membincangkan hal-hal berkaitan gerak kerja serta merancang halatuju bagi tahun baru ini dan ia dihadiri oleh pimpinan ABIM Kelantan iaitu Ust. Faisal Abdullah (YDP), En.Khairul Anuar Ibrahim (TYDP), Sdr. Hafeez (S.U), En.Faizul Afzan (PSU), Ust.Fadhlul Rahman (SU Kewangan), Puan Nadrah (Ketua Helwa),Ust. Amin (Exco), Puan Ezzat Mulyawati (Exco), En. Syafiq Densen (Exco), Ust. Che Soh (Exco), Sir Syafiq (Exco), En. Bajili (Exco), Sdr. Alami (Exco). Sdri. Anith (Exco), dan Sdr. Syahiran (Exco) serta staff pejabat ABIM Kelantan Puan Sharifah Shahrizat, Puan Habibah dan Sdri. Azura.

Selain itu, peserta Retreat turut berpeluang ke tempat dimana Almarhum Tok Selehor bersuluk (menyendiri untuk beribadat) di dalam lubang ditanah perkuburan yang berhampiran dengan masjid kampung ini.



"Salahsatu proses pengkaderan"





Di Tempat Bersuluk TOk Selehor